1. Samar.plSamar.pl
  2. Bazy i raporty Bazy i raporty
  3. Segmentacja rynku - Samochody osobowe i dostawcze - Definicje

Segmentacja rynku - Samochody osobowe i dostawcze - Definicje

#22
ID raportu
Raport IBRM SAMAR
Wydanie
Masz wykupiony dostęp? Zaloguj sięSkontaktuj się z nami, aby wykupić dostęp: [email protected]

Opracowanie przedstawia aktualnie stosowaną segmentację rynku samochodów osobowych i dostawczych o dmc do 6t przygotowaną przez IBRM Samar

Segmentacja rynku samochodów osobowych i dostawczych o dmc do 6t, opracowana przez IBRM Samar, dla samochodów osobowych wyróżnia 7 grup pojazdów oraz 10 klas, zaś dla samochodów dostawczczych wyróżnia 6 grup. Podstawowe parametry decydujące o klasyfikacji danego auta w przyjętej segmentacji to: długość samochodu oraz typ nadwozia. Parametrami dodatkowymi są poziom wykończenia i wyposażenia auta. W przypadkach budzących wątpliwość, gdy długość samochodu nie pozwala na jednoznaczną klasyfikację, o przydziale do odpowiedniego segmentu decydują konkurenci danego modelu wskazani przez producenta.

Po rejestracji i zalogowaniu, opracowanie dostępne jest bezpłatnie.

Zadaj pytanie dotyczące raportu

Podaj treść
Niepoprawny adres e-mail
Podobne raporty
WIĘCEJ
#02
ID raportu
2. Baza rejestracji nowych samochodów osobowych i dostawczych do 3,5 t