W karierze zawodowej Łukasza Boraka marketing i motoryzacja splatają się od osiemnastu lat. W trakcie pracy w domu mediowym Zenith Optimedia Group odpowiadał za projekty zakupu mediów dla klientów z różnych branż, także motoryzacyjnej. Następnie pracował w Peugeot Polska, najpierw na stanowisku Media & CRM Managera, a później na pozycji Head of Digital.
W 2015 roku dołączył do zespołu Volvo Car Poland, gdzie przez 7 lat zajmował się działaniami marketingowymi. Ostatnie dwa lata pracował na stanowisku Global brand &marketing planning lead, gdzie koordynował działania licznych rynków europejskich, w tym oddział w Szwecji i Wielkiej Brytanii.
Łukasz Borak jest absolwentem Marketigu i Zarządzania na Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie później ukończył także studia Executive MBA. Ukończył i zdał egzamin DIMAQ Professional. W przeszłości zasiadał w kapitule Effie Awards. Za prowadzone projekty otrzymywał nagrody KTR, Mixx Awards oraz Best of Facebook.
Także hobby Łukasza Boraka związane jest z motoryzacją. Lubi zarówno najnowsze samochody, jak i youngtimnery. Pasjonuje się rajdami i wyścigami, w których od lat bierze udział.