Na stanowisku dyrektora sprzedaży w firmie Carefleet nastąpiła zmiana. Do zespołu dołączył doświadczony menadżer Robert Dudziński. Wraz z początkiem roku nastąpiły zmiany w kluczowym obszarze działalności firmy Carefleet, jednej z czołowych polskich firm specjalizujących się w długoterminowym wynajmie floty pojazdów. Nowym dyrektorem sprzedaży został Robert Dudziński, profesjonalista z wieloletnim stażem w obszarze sprzedaży i finansów.
Nowy dyrektor sprzedaży obejmie kluczowe obszary działalności Carefleet oraz będzie nadzorował strategię sprzedażową firmy. Co więcej, w ramach wdrażania nowego projektu w Grupie EFL, który polega na centralizacji usług świadczonych przez spółki grupy, Robert Dudziński będzie odpowiedzialny za rozwój segmentu pojazdów osobowych i dostawczych. Rozbudowa wspomnianej części działalności ma na celu ułatwienie odbiorcom końcowym dostępu do pełnej gamy produktów i usług, a także dążyć do maksymalnego uproszczenia procesu sprzedażowego.
- Chcę jak najlepiej wykorzystać swoje doświadczenie, aby wzmocnić udział rynkowy Carefleet i Grupy EFL wśród klientów flotowych oraz rozwijać nowoczesną sieć sprzedaży dla klientów detalicznych. Naszym celem jest stworzenie oferty, która będzie jak najlepiej odpowiadała potrzebom Klientów w zakresie mobilności. Wykorzystamy do tego wyzwania potencjał całej Grupy EFL, a już w tym roku poszerzymy ofertę produktową w najmie dla pojazdów elektrycznych oraz dla pojazdów używanych – podkreśla Robert Dudziński.
Daniel Trzaskowski, prezes zarządu Carefleet, powiedział:
„Cieszę się, że Robert dołączył do nas w tak przełomowym momencie. Nowa strategia, zwiększająca synergię w Grupie EFL oraz rosnąca popularność wynajmu długoterminowego stawia przed nami ambitne zadania. Jestem jednak pewien, że pod wodzą nowego szefa sprzedaży, Carefleet postawi kolejny krok naprzód. Nasza firma to zespół wyjątkowych ekspertów w zakresie finansowania i zarządzania floty, więc dotychczasowe doświadczenie Roberta wniesie nową wartość dodaną do naszych kompetencji.”
Robert Dudziński jest cenionym ekspertem w dziedzinie sprzedaży i finansów. Ma bogate doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi oraz w prowadzeniu tzw. projektów vendorowych. Do Grupy EFL dołączył w 2001 roku. Karierę zaczynał w strukturach sieci sprzedaży jako dyrektor oddziału. W kolejnych latach pełnił funkcję dyrektora makroregionu i dyrektora sprzedaży odpowiedzialnego za budowanie struktur AutoAuto, marki EFL przeznaczonej do współpracy z dealerami pojazdów osobowych.
W ostatnim okresie zajmował stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży rynków strategicznych, gdzie odpowiadał za współpracę z dostawcami Grupy EFL oraz kluczowymi partnerami, zarządzając takimi programami jak: John Deere Financial oraz Honda Financial Services.
PJ