Leapmotor, który w lutym 2025 roku rozpoczął sprzedaż samochodów na polskim rynku powiększa liczbę stacji serwisowych. Po wprowadzeniu kolejnego punktu klienci mogą korzystać już z siedmiu ASO.false
© Stellantis Leapmotor to kolejna chińska marka, która pojawiła się na polskim rynku. Od lutego można już zamawiać jeden z dwóch elektrycznych modeli. W ofercie są maluch Leapmotor T03 oraz SUV Leapmotor C10.
Tym samym marka przyczynia się do wzrostu popularności elektrycznych modeli w Polsce. Według IBRM Samar w okresie styczeń-luty 2025 roku zarejestrowano w naszym kraju 2796 szt. zeroemisyjnych aut. To oznacza wzrost sprzedaży o 13 proc. i udział w rynku na poziomie 3,1 proc.
Leapmotor – dwa modele w ofercie
Leapmotor T03 ma zasięg do 265 km (cykl WLTP) i korzystając z programu NaszEauto można go kupić już za 44 900 zł. Korzystając z abonamentu SimlpyDrive miesięcznie trzeba płacić za pojazd 99 zł netto (JDG) lub 189 zł brutto w przypadku osób fizycznych.
Leapmotor C10 pozwala na pokonanie maksymalnie 420 km (cykl WLTP), a jego cena, w przypadku korzystania programu NaszEauto wynosi od 123 200 zł. Klienci prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą mogą skorzystać z wynajmu SimplyDrive, a wówczas miesięczna rata netto wyniesie 890 zł.
Leapmotor – siedem salonów w Polsce
Wzrastająca popularność marki Leapmotor sprawia, że niezbędna jest bogata sieć, w których klienci będą mogli nabyć pojazdy, a później przyjeżdżać na serwis. Do tej pory w Polsce było sześć ASO zlokalizowanych w: Białymstoku, Bydgoszczy, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie oraz w Warszawie.
Teraz otworzono jeszcze punkt w Łodzi zlokalizowany przy ul. Szparagowej 4. Za nowy lokal odpowiada firma Jaszpol. To oczywiście nie koniec rozwoju sieci serwisowej marki Leapmotor, bowiem kolejne stacje mają powstać w połowie 2025 roku.