1. Samar.plSamar.pl
  2. Wiadomości Wiadomości
  3. Astara określa cele marki Nissan w Polsce
Wiadomości

Astara określa cele marki Nissan w Polsce

2 min

Firma Astara, od września br. oficjalny dystrybutor aut marki Nissan w Polsce, ogłosiła swoje cele na 2024 rok - zarówno w zakresie planowanej wielkości sprzedaży, jak i głównych założeń prowadzenia działalności japońskiej marki na naszym rynku.
Zobacz także Elektromobilność w firmach nabiera rozpędu? Otomoto: trendy motoryzacyjne w Polsce w 2024 roku Rekordowy wzrost rejestracji i zainteresowania historią pojazdów z Chin
© IBRM Samar

Podczas spotkania z mediami w Warszawie Piotr Laube, dyrektor zarządzający Nissana w Polsce, zapowiedział, że priorytetem dla japońskiej marki na przyszły rok jest osiągnięcie poziomu minimum 2 proc. udziału w rynku sprzedaży nowych samochodów w Polsce.

Darmowy newsletter
Najświeższe informacje, raporty i analizy z branży motoryzacyjnej. Bądź na bieżąco każdego dnia.
Nieprawidłowy adres e-mail
brak spamu bez opłat

- Rozpoczęliśmy nowy rozdział w działalności marki Nissan w Polsce. Mamy odnowioną gamę – którą notabene za chwilę czekają kolejne modyfikacje – zmotywowany zespół i szerokie grono zadowolonych klientów. Wierzę, że to bardzo dobre podstawy, by wzmocnić obecność Nissana na naszym rynku, a dodatkowym atutem jest wdrażana obecnie platforma cyfrowa Astary, której założeniem jest towarzyszenie klientom na każdym etapie ewolucji ich potrzeb w zakresie mobilności – zaznaczył Piotr Laube podczas spotkania.

Astara, od września nowy dystrybutor nowych pojazdów, części i usług marki Nissan w Polsce, jest firmą bardzo dynamicznie się rozwijającą – obecnie reprezentuje już 34 marki w 19 krajach na 3 kontynentach. Zgodnie ze swoją globalną strategią rozwoju dąży do prowadzenia działalności w 25 krajach do 2025 r. Nissan w Polsce dołączył do regionalnej jednostki Astara Western Europe, obejmującej także Niemcy, Belgię, Holandię, Luksemburg, Czechy i Słowację. Warto dodać, że jeszcze w ubiegłym roku Nissan wybrał Astarę na importera na rynkach w Austrii i Szwajcarii. 

PJ

Tagi

Udostępnij

Następne publikacje

Przeczytaj także

Powiązane publikacje na podstawie kategorii i tagów