Tomasz Gałaszkiewicz ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej – pracował w działach sprzedaży, marketingu i komunikacji, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Karierę rozpoczął w 2005 roku w marce Citroën, gdzie odpowiadał m.in. za rozwój linii DS na polskim rynku. W 2012 roku dołączył do BMW jako manager ds. elektromobilności, a od 2019 roku kierował działalnością marki First Stop (z grupy Bridgestone) w sześciu krajach Europy Środkowo-Wschodniej. W 2022 roku pracował nad projektami marki Lexus w Hiszpanii.
Tomasz Gałaszkiewicz jest absolwentem Uniwersytetu Śląskiego, Instytutu Nauk Politycznych w Bordeaux oraz studiów doktoranckich w SGH w Warszawie.
Dołączenie do Peugeot to dla mnie zaszczyt i motywacja. Chcemy wzmacniać pozycję marki jako nowoczesnej i bliskiej klientom. Tomasz Gałaszkiewicz, dyrektor marki Peugeot w Polsce
W I kwartale 2025 roku, z 2 499 zarejestrowanymi autami (minus 21,76 proc. r/r), Peugeot zajął 17. pozycję w rankingu najpopularniejszych marek samochodów osobowych w Polsce. W tym samym okresie Polacy kupili i zarejestrowali 512 dostawczych Peugeotów, o 20,19 proc. więcej niż w takim samym okresie roku ubiegłego. Dało to francuskiej marce dziewiątą pozycję w zestawieniu.