1. Samar.plSamar.pl
  2. Wiadomości Wiadomości
  3. BMW i Adyen współpracują w zakresie technologii płatniczych
Wiadomości

BMW i Adyen współpracują w zakresie technologii płatniczych

2 min

Rozszerzenie partnerstwa między Adyen a Grupą BMW jest wynikiem globalnej współpracy w obszarze e-commerce. W ramach współpracy Adyen opracował spersonalizowane rozwiązania płatnicze spełniające wymagania Grupy BMW, związane z budowaniem zaangażowania klientów oraz kreowaniem ich doświadczeń zakupowych.
Zobacz także Wzrost sprzedaży opon w Polsce w 2024 roku. Pozytywne trendy w wielu segmentach Mercedes-Benz w obliczu wyzwań: wyniki 2024 roku i plany naprawcze Volvo. Rekordowa sprzedaż w 2024 roku

Integracja rozwiązań w punktach sprzedaży (POS) z ekosystemem BMW sprawia, że Grupa BMW może zapewnić bezproblemowe i najwyższej klasy doświadczenia płatnicze, również offline, swoim klientom w BMW Welt i Muzeum BMW.

Darmowy newsletter
Najświeższe informacje, raporty i analizy z branży motoryzacyjnej. Bądź na bieżąco każdego dnia.
Nieprawidłowy adres e-mail
brak spamu bez opłat

Adyen od kilku lat jest partnerem płatniczym dla globalnego e-commerce Grupy BMW w 36 krajach. Przetwarza płatności kartami kredytowymi dla ConnectedDrive Store na rynkach takich jak Europa, Australia, Malezja, Singapur, Korea Płd., Japonia i Brazylia. Firma korzysta z globalnie ustandaryzowanej platformy Adyen, ale może również spełniać indywidualne wymagania lokalnych rynków Grupy BMW i oferować preferowane metody płatności w każdym przypadku. Dla klientów BMW dostępnych jest także wiele innych metod płatności, jak np. iDeal w Holandii, TWINT w Szwajcarii czy Swish w Szwecji. 

Celem współpracy z Adyen jest możliwość dostarczania klientom BMW bezproblemowego i globalnie spójnego doświadczenia płatniczego klasy premium. Uruchomienie przetwarzania płatności w punkcie sprzedaży w BMW Welt i Muzeum BMW w Monachium niesie wiele korzyści wynikających z połączenia kanałów online i offline (na przykład zintegrowane raportowanie). Adyen oferuje innowacyjne funkcje, takie jak zintegrowane narzędzia analityczne oraz podgląd transakcji w czasie rzeczywistym, które umożliwiają Grupie BMW zrozumienie preferencji płatniczych klientów, a w efekcie podejmowanie bardziej świadomych decyzji biznesowych. 

W planach jest wprowadzenie kolejnych metod płatności w obszarze POS, dzięki czemu wkrótce będzie można płacić stacjonarnie za pośrednictwem Apple Pay i Google Pay. Adyen ma długą historię współpracy z wiodącymi globalnymi markami. Rozszerzenie partnerstwa z Grupą BMW podkreśla zaufanie do Adyen, w tym przypadku także branży motoryzacyjnej, w zakresie opracowywania spersonalizowanych rozwiązań płatniczych oraz dostarczania innowacyjnych technologii.

Tagi

Udostępnij

Następne publikacje

Przeczytaj także

Powiązane publikacje na podstawie kategorii i tagów