Marka Maxus zadebiutowała na polskim rynku w 2022 roku, oferując głównie modele dostawcze z napędem elektrycznym.
Po blisko trzech latach obecności jesteśmy już gotowi na znaczące zwiększenie swojej ekspozycji: wejście na nowe obszary rynku, w tym najpopularniejsze segmenty samochodów dostawczych z silnikami wysokoprężnymi, oraz zwiększenie zasięgu sieci sprzedażowej i serwisowej na terenie całego krajuzapowiada Yaroslav Gural, CEE Manager Maxus.
Zupełnie nowa pozycja w portfolio marki, czyli czyli średniej wielkości van e-Deliver 5, jest już dostępna na rynku . Pierwsze Maxusy e-Deliver 5 pojawią się na drogach w maju. W pierwszej połowie roku do gamy dołączy e-Terron 9 - pierwszy w Europie pick-up elektryczny z napędem na obie osie. Model ten będzie ważnym uzupełnieniem oferty Maxusa. Jeszcze w br. do salonów trafi także Terron 9 z silnikiem wysokoprężnym.
W ramach planu ekspansji na 2025 r. firma RSA Polska, będąca polskim importerem Maxusa planuje głębokie zmiany w sieci dealerskiej.
Jesteśmy obecnie w momencie, który zdefiniuje naszą obecność i działanie na polskim rynku na wiele kolejnych lat. Tę pozycję chcemy budować z topowymi partnerami na terenie całej Polski. Zapraszamy do współpracy wszystkich, którzy chcą być częścią tego sukcesu. Planujemy utworzenie nowych punktów marki zarówno w największych polskich miastach, jak Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku i Gdyni czy Szczecinie, ale również w Zielonej Górze, Olsztynie i Elblągudodaje Yaroslav Gural