W trzecim kwartale 2024 r. Grupa Volvo, szwedzki producent m.in. autobusów, trolejbusów, samochodów ciężarowych i maszyn budowlanych, zmagała się – jak podano w komunikacie - z „normalizacją popytu na rynkach globalnych”, co przełożyło się na spadek sprzedaży netto o 7 proc. (po uwzględnieniu różnic kursowych) do poziomu ok. 44,2 mld zł. Sprzedaż pojazdów spadła o 11 proc., ale sprzedaż usług była większa o 4 proc.. Skorygowany zysk operacyjny wyniósł ok. 5,3 mld zł, co stanowi marżę na poziomie 12 proc..
Zmiany kursów walut negatywnie wpłynęły na wynik operacyjny, obniżając go o ok. 589,5 mln zł. Zysk na akcję wyniósł ok. 1,86 zł, a przepływy pieniężne z działalności operacyjnej w sektorze przemysłowym wyniosły ok. 1,16 mld zł.