
Rada ds. Handlu UE omawia relacje handlowe z USA i Chinami
Na posiedzeniu Rady ds. Handlu UE 7 kwietnia. omówiono strategię wobec nowych ceł USA oraz bilans handlowy z Chinami.
Paweł Janas
1 min
Nowe przepisy pozwolą producentom uśredniać wyniki emisji w trzyletnim okresie zamiast rozliczać je corocznie. Celem jest wsparcie inwestycji w dekarbonizację sektora przy jednoczesnym utrzymaniu celów klimatycznych.
Przewodnicząca Komisji Ursula von der Leyen podkreśliła, że branża motoryzacyjna przechodzi transformację, aby sprostać wymogom klimatycznym i pozostać konkurencyjną. „Dzięki tej inicjatywie zapewniamy większą elastyczność, nie rezygnując z naszych ambicji klimatycznych” – powiedziała.
Komisja apeluje do pozostałych unijnych instytucji prawodawczych (Parlamentu Europejskiego i Rady UE) o szybkie przyjęcie zmian, aby zapewnić stabilność dla przemysłu i inwestorów.
Na posiedzeniu Rady ds. Handlu UE 7 kwietnia. omówiono strategię wobec nowych ceł USA oraz bilans handlowy z Chinami.
Kiedy flota samochodów Grupy Volkswagen się rozrasta, zaczyna absorbować więcej czasu, uwagi i zaangażowania personelu, a także generować więcej kosztów związanych z obsługą serwisową. Odpowiednia organizacja działań w tym obszarze pozwoli na znaczne oszczędności dla przedsiębiorstwa.
Chińskie koncerny samochodowe hurtowo wkraczają do Europy, a tym samym i do Polski. Ich nazwy brzmią w naszych uszach jeszcze egzotycznie, a dzieje są praktycznie nieznane. Warto zatem przyjrzeć się firmom, które już dziś są istotnymi graczami na europejskim rynku samochodowym, a w przyszłości ich znaczenie może tylko rosnąć. Nad Wisłą właśnie zadebiutowała marka Xpeng, oferująca elektryczne samochody segmentu premium.
Powiązane publikacje na podstawie kategorii i tagów