Fabryka Mirafiori, historyczne miejsce produkcji Fiata, obecnie część koncernu Stellantis, w dużej mierze zieje pustką. Produkcja elektrycznego Fiata 500 i sportowych Maserati jest zawieszona, a tysiące pracowników przebywa na przymusowych urlopach.
Fiat, tracąc w ciągu ostatniej dekady włoską tożsamość, połączył się z amerykańskim Chryslerem i francuskim PSA, co zmniejszyło znaczenie Turynu jako centrum produkcji. Miasto próbuje się przekształcić w ośrodek turystyczny i akademicki, ale niepokój społeczny rośnie przed planowanym strajkiem pracowników Stellantisa.
Produkcja samochodów we Włoszech spadła do poziomu najniższego od 1958 roku, a Mirafiori staje się cieniem dawnej świetności, zdominowanym przez starszych pracowników. Stellantis inwestuje głównie za granicą, co wpływa na wzrost cen modeli produkowanych we Włoszech. Turyn, z jego przemysłową przeszłością, walczy o nowe życie, ale przyszłość motoryzacji w tym mieście wydaje się coraz bardziej niejasna.